NYHEDSBREV
Hold dig opdateret m. ansøgningsrunder og andre relevante nyheder for musikere
Foto: Luca Stereo på UHØRT 2019, Foto: Anders Berg
Efter en del usikkerhed i flere måneder er festivalen superglade for at kunne melde, at årets festival bliver til noget. Vi ses 3.-5. september!
Musikoplevelserne i denne sommer er desværre meget få, men da UHØRT Festival ligger sidst på sommeren, og da Danmark stille og roligt åbner op igen, er det muligt at afholde årets festival. Det er vi VILDT glade for. Ikke mindst for de mange artister, der gerne vil spille, og for alle jer musikelskere, der hungrer efter ny, dansk musik
Da der pt. er begrænsninger på antallet af publikummer, vælgerfestivalen i år at tage torsdagen med, så det bliver en 3-dages festival. Der arbejdes lige nu med at kunne byde 500 personer velkommen pr. dag, og derfor sælges der KUN éndags-billetter i år.
For at kunne holde UHØRT Festival i år er det samtidig nødvendigt, at vi – og alle deltagere – overholder myndighedernes retningslinier, bl.a. at holde afstand og have god håndhygiejne.
Festivalpladsen vil selvfølgelig være indrettet, så der tages højde for disse ting. Og om det er med siddende eller stående koncerter, kommer an på udmeldingerne fra myndighederne den kommende tid.
Vi glæder os ufatteligt meget over at kunne give en chance til nogle af de mest spændende nye, danske navne.
Navnene på årets festival offentliggøres inden længe.
Praktisk om billetsalget:
Facebook-event: link
Web: www.uhoert.dk
Facebook: www.facebook.com/uhoert
Musikerbladet Mer’ Monitor er på gaden med nye spændende artikler.
Du kan bl.a. læse om hvad et imposter syndrom går ud på – noget som i værste fald kan stoppe en musikers karriere.
Læs desuden hvor essentielle kernefrivillige er på festivaler såsom UHØRT.
Hvordan skaber du mere gennemslagskraft i din liveoptræden? Bliv inspireret sammen med bandcoach Kristian Koch, vokalist Sofia Schmidt og lystekniker Martin Lundholm.
Her kan du læse den nyeste udgave af bladet Mer’ Monitor!, som bliver udgivet af musikforeningen Mono i Aarhus i samarbejde med ORA.